آهنگ جدید یاس+ ویدئو موزیک
سیاسی وفرهنگی
دنیای عجیب وغریب سیاست

 

.: تکست آهنگ :.

سرباز وطن

ورس۱:

خودتو بده به دست تکستم
یه لحظه بگذر
از فکر و ذکر و مشغله
و برو به سمت حسم
سر تکون بده حالا با بیت اوزی
یکم برو تو حس و حال و فاز و ریتم موزیک
درد ورق قلم هدف همش ربط خاصی
دارن به اوج و رشد و پیشرفت رپ فارسی
من و تو باید تا ته تو صحنه وایستیم
میدونم اینو تو هم موافق با حرف یاسی
من میخوام تو مخ برم یه کمی هرج و مرج کنم
درد و رنج رپ من به سبک رپ ترجمش کنم
درس و مشق من نوشتن است از تو از خودم
پس بذار که رپ کنم از عمق درد مردمم
خوب؟؟؟
میدونی من مصر رو گفته های پیشم
دشمنای ما دلیل افت ما نمیشن
خفته های دیشب حالا بیدار ترینن
همه در ها قفل بود من از دیوار پریدم


هم خوان:

ببین دستم این قصه ها رو مینویسه میگه
با یه خودکار که عین تیغ تیزه اینه
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
ولی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

صدامو داری؟ یاس مینویسه میگه
هی با خودکاری تیغ تیزه اینه
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
هی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

ورس۲:

رحمت به اون کسیکه پشتمه بشمار
لعنت به اون کسیکه دشمنه بشمار
رپ نردبون رشدمه تو چشمام
مقصد که توی مشتمه به اجبار
هستم تو شوک روز های قدیمو
ولی هنوزم میکنم شکر اوستی کریمو
هنوز کلمه ها رو مینویسم با صداقت چون
یه لحظه واستا بینم انگار صدا قطع شد
اوزی؟ !!!....
مهم نیست بدون بیت میریم من و تو
ببین٬ تو وقتی پایه باشی واسه پای من
بیت زود خودشو میرسونه با صدای من
ما بچه های زیرزمینی
زجه ها رو میزنیم
حرف ما رو میشنوی
ما تک ستاره میشویم
تو سبک برتر من تخته کردم
در ها رو حتی سقف رو کندم تا صدر جدول
بشینم
بشینم کنارت
بچینم ستاره
من میدم ادامه
و اینم صدامه
که میرقصه با تو
قلم میلغزه تا صبح
آره این درس ما شد
پس تو این لحظه پاشو
واسه جنگ به دنبال حسّ و حال نگَرد
چونکه اونکه برد هیچ وقت استخاره نکرد
توی حال و سال خوبی مثل سال ۹۰
همه دستا میره بالا به افتخار وطن

هم خوان:

ببین دستم این قصه ها رو مینویسه میگه
با یه خودکار که عین تیغ تیزه اینه
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
ولی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

صدامو داری؟ یاس مینویسه میگه
هی با خودکاری تیغ تیزه اینه
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
هی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

ورس۳:

پشتکار من رشد کار من
تو پشتیبان من خوش به حال من
ما گشنه های حرف مرده کشته های رپ
با کلمه هایی گرونتر از بشکه های نفت
ت بده
تا ته تو تحریم و تحت تعقیب
ب بده
با بد ترین بلا ها باس بجنگیم
م بده
ما مست و منگیم مثل مرگ مغزی
ره به ره
قلم به دستیم قسم به نسلی
که پا به پاشون روز هایی که سوخت دادیم
از جنس همیم همدیگرو دوست داریم
عرقته به رنگ پرچمت به سرزمینت
که قرمزه سفید و سبزه منم از صمیم
قلبم هستم تا توی دنیا صدام بپیچه
یاس تو اوج درد همینجا ادامه میده
ایران مهم نیست به دست کی اداره میشه
آدم همیشه تو محدودیت ها ستاره میشه

هم خوان:

ببین دستم این قصه ها رو مینویسه میگه
با یه خودکار که عین تیغ تیزه اینه
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
ولی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

صدامو داری؟ یاس مینویسه میگه
هی با خودکاری تیغ تیزه اینه
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
هی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

 


نظرات شما عزیزان:

سـانــاااااااز !
ساعت17:49---4 شهريور 1390
blogeman.loxblog.com
سلام خوبی؟
عزیزم این آدرس ک نوشتم وب جدیدمه خوشحال میشم بیای و نظرتو بگی
منتظرمااااااااا


شهزاده عاشق
ساعت0:04---4 شهريور 1390
سلام هادی جون!
کم پیدایـــــــــــــــــــــی
تاریکی ممکن است که درختان را پنهان کند
چشمها را از دیدن گلها باز دارد
اما نمیتواند عشق را از روح مخفی کند


سمیرا
ساعت13:32---28 تير 1390
سلام خوفی چه خفر؟؟؟؟
بزا هفته ی دیگه میام می دانلودم
نه ولش بزا زهره بیاد دانلود می کنه منم می گیرم ازش دیگه
خودت خوبی؟؟؟؟
منم دلم براش تنگیده ولی نمی دونم کی بر می گرده


آرش
ساعت12:55---28 تير 1390
زیاد خوشحال نباش همیشه دعاهای من برعکس شده [نیشخند]

راضیه
ساعت12:49---28 تير 1390
سلام مرسی خبرم کردی ولی من شمارولینک کرده بودم یه لینک که دیگه این حرفارونداره ولی مثل اینکه رفته صفحه بعدکه توسایت دیده نمی شه 2باره میارمش جلوتادیده بشه درموردآهنگم من ازیاس خوشم نمی یادفقط یه باربانیماخوندقابل تحمل بود(البته این نظرخودمه)

سانااااااااااااااااااااااز !
ساعت12:30---28 تير 1390
مرسی ک اومدی وبت جالبه خیلی خوشم میاد ازش متنوعه

آرش
ساعت11:18---28 تير 1390
خدا ایشالله برکت رپ فارسی بیشتر بفرماید

شهزاده عاشق
ساعت10:20---28 تير 1390
واقعا ترکوند !! خوب بود ایول داداش!

آرش
ساعت9:26---28 تير 1390
وای یاس هم میاد چت میکنه
باز ه خاطر تو میام دانلود می کنم


بهاره
ساعت9:07---28 تير 1390
ببخشید هادی آیدی جدید یاسرو داری؟من آیدیشو دارم الان چند ماه هست آن نمیشه میخوام ببینم آیدی عوض کرده؟اگه داری بده آیدی جدیدشو ممنون میشم

بهاره
ساعت8:33---28 تير 1390
سلام عاشقشم واقعا مرسی

nafas
ساعت6:00---28 تير 1390
سلام دوست عزيزم
من اومدم اما وقت نكردم نظر بدم
ببخشيد
وبت خيلي عاليه
لينكت كردم


سمیه
ساعت3:16---28 تير 1390
مرسی که خبرم کردی

سانااااااااااااااااااااااز !
ساعت0:59---28 تير 1390
سلام
عالیه
ببخش من دیر اومدم امروز بخش کامنتا وا نمیشد
بازم میام
مرسی آهنگو دانلود کردم


General
ساعت0:43---28 تير 1390
slm
aziiiz koli hal dadii yani man asheghe ba man bash yas am ((chizi door nemimoone az cheshme ghazi)) in ahangesham ghashang bood dastet vaghean dard nakone @baghet abad@


محمد
ساعت23:42---27 تير 1390
سلام دوست عزیز
رپ فقط یاس و تهی
حتما آهنگ من و این از حسین تهی رو گوش کردی
ریمیکس جدیدش رو گذاشتم تو وبم ریمیکسش از dj mamsi هستش
توی موضوع موسیقی و قسمت پاپ
اگه گوش کنم من فقط یاس و تهی رو گوش میدم بدون تارف گفتم


سمیه
ساعت22:30---27 تير 1390
خواهرم گفت که زیباست .

آرش
ساعت22:27---27 تير 1390
البته وب خودت دیگه [ناراحت]
کلا من از یاس بدم میاد این بد بود
ولی اسمش خیلی باحاله یاس


سمیه
ساعت22:12---27 تير 1390
سلام . دانلودش کردم . من اصلا از رپ خوشم نمیاد اما خواهرم دوست اره . ممنون .

پرهام
ساعت22:11---27 تير 1390
بذا روشنت كنم من عاشق ياسرم و همه ي اهنگاش از جمله اينو گوش دادم دادا ولي ايول

مریم ( * 나는 한국을 사랑 * )
ساعت22:01---27 تير 1390
منون خیلی قشنگ بود

آرش
ساعت21:52---27 تير 1390
کلا من زیاد با یاس حال نمی کنم
ولی الان دارم دانلودش می کنم هنوز گوش ندادم
کلا من از رپ بدم میاد
میشه یه سبک دیگه بذاری


سروناز
ساعت21:15---27 تير 1390
کارش درسته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین.نظریادتون نره...با تبادل لینک باهر وبی موافقم!!!
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 528
بازدید کل : 319570
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1